Direktlänk till inlägg 6 augusti 2016

Ung och värdekonservativ

Av Ung Värdekonservativ - 6 augusti 2016 23:37

Nu ska jag berätta något chockerande och upprörande. Jag, en helt vanlig ung Svensson är värdekonservativ! Kan ni tänka er något så upprörande? Att vara ung och värdekonservativ?!


Det borde inte vara så chockerande. Jag menar, jag tycker inte att någon är mindre värd, jag vill inte utestänga folk från vårt sammhälle, inte att någon ska diskrimineras o.s.v Men jag är värdekonservativ, och är man ung och uppvuxen i Sverige så ska man ju vara så där uppfriskande normkritisk och ogilla alla tidigare värderingar, bara för att de inte är nya och fräscha. Tyvärr har jag allt för många gånger fått direkta påhopp och hot för att inte mina åsikter alltid ligger precis i mittfåran. 

Här i den här bloggen kommer jag skriva precis vad jag tycker. Du behöver inte hålla med mig, men jag ber dig vara öppen för att majoritetens åsikt inte behöver vara rätt bara för att majoriteten tycker så. Eller åtminstone vara öppen för att inte alla tycker som du gör! =)

Välkommen att läsa och att höra av dig. Men håll god ton! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ung Värdekonservativ - 22 augusti 2016 00:50


Det är säkert inte många av er som missat att liberala ungdomsförbundet kom med ett förslag för några månader sedan om att incest och nekrofili borde göras lagligt så länge det sker med båda parters samtycke. I nekrofilins fall skulle det innebära...

Av Ung Värdekonservativ - 6 augusti 2016 23:47

Vem är egentligen värd att leva? Är det de människor som bidrar ekonomiskt till samhället? Kan människor som kostar samhället mer pengar än de bidrar med också vara värda att leva? Handlar det om hur snygg personen är? Hur intelligent personen är?...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards